Συχνές ερωτήσεις

Αποστολή & Πληρωμή

Με ποιο τρόπο αποστέλλονται οι παραγγελίες;

H αποστολή των προϊόντων μικρού ή μέτριου βάρους και όγκου γίνεται με την εταιρεία courier της επιλογής σας, ανάμεσα στις εταιρείες Ελτά Courier, ACS Courier, Speedex ή Courier Center. Για παραγγελίες πολύ μεγάλου βάρους η αποστολή τους εκτελείται με πρακτορείο μεταφορών πανελλαδικά. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα πωλήσεων e-shop στην εταιρεία μας στο τηλέφωνο 24210 23697 για περισσότερες πληροφορίες.

Σε πόσο χρόνο αποστέλλονται οι παραγγελίες;

Οι παραγγελίες που αφορούν ετοιμοπαράδοτα προϊόντα, αποστέλλονται την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Διαφορετικά, αποστέλλονται εντός 3-10 ημερών, ανάλογα με την περίπτωση. Στην περίπτωση αυτή θα έχετε ενημέρωση για την ενδεικτική ημερομηνία παράδοσης.

Ποιο είναι το κόστος μεταφορικών;

ΕΝΤΟΣ ΒΟΛΟΥ

Για παραγγελίες με κόστος προϊόντων κάτω των 59€ υπάρχει χρέωση αποστολής 2€ μέχρι τα 2 κιλά και 1 ευρώ για κάθε επιπρόσθετο κιλό. Προστίθενται σε αυτή την περίπτωση άλλο 1,80€ όταν η πληρωμή γίνεται με αντικαταβολή.

Για αγορές από 59€ και άνω τα μεταφορικά είναι δωρεάν. Στην περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή δεν υπάρχει πρόσθετο κόστος.

ΕΚΤΟΣ ΒΟΛΟΥ

Για παραγγελίες με κόστος προϊόντων κάτω των 59€ υπάρχει χρέωση αποστολής 2,5€ μέχρι τα 2 κιλά και 1 ευρώ για κάθε επιπρόσθετο κιλό. Προστίθενται σε αυτή την περίπτωση άλλα 2,00€ όταν η πληρωμή γίνεται με αντικαταβολή.

Για αγορές από 59€ και άνω (μετά τυχόν εκπτώσεων) τα μεταφορικά είναι δωρεάν μέχρι τα 2 κιλά. Ωστόσο τιμολογείται κάθε επιπρόσθετο κιλό (άνω των 2 κιλών) με 1€ / κιλό. Στην περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή δεν υπάρχει πρόσθετο κόστος.

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΕΓΑΛΟΥ ΒΑΡΟΥΣ / ΟΓΚΟΥ

Για παραγγελίες πολύ μεγάλου βάρους ή όγκου η αποστολή τους εκτελείται με πρακτορείο μεταφορών πανελλαδικά. Η χρέωση σε αυτή την περίπτωση επιβαρύνει τον παραλήπτη για κάθε δέμα, αναλόγως το πρακτορείο και τον όγκο του δέματος. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα πωλήσεων e-shop στην εταιρεία μας στο τηλέφωνο 24210 23697 για περισσότερες πληροφορίες.

Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

Χρήση πιστωτικής κάρτας

Οι αγορές μέσω πιστωτικής κάρτας πραγματοποιούνται υπό την προϋπόθεση νόμιμης χρήσης αυτής. Oι κάρτες, οι οποίες είναι αποδεκτές από τη συνεργαζόμενη τράπεζα Alpha Bank είναι οι Visa, MasterCard, Maestro, Discover, Diners Club, American Express όλων των τραπεζών. Την ορθότητα και ασφάλεια των συναλλαγών σας εγγυάται η χρήση από τη συνεργαζόμενη τράπεζα του πρωτοκόλλου SSL.

Τραπεζικό έμβασμα

Εναλλακτικά, δίδεται η δυνατότητα στον Αγοραστή να πραγματοποιήσει τις αγορές του με έμβασμα – κατάθεση στους κάτωθι τραπεζικούς λογαριασμούς:

ALPHA BANK
  • IBAN: GR7101403100310002330001768
  • ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: Οντόπουλος Απόστολος & Σια ΕΕ
EUROBANK
  • IBAN: GR0602600180000020200943477
  • ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: Οντόπουλος Απόστολος & Σια ΕΕ
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
  • IBAN: GR3301712580006258116511541
  • ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: Οντόπουλος Απόστολος & Σια ΕΕ
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
  • IBAN: GR0701107810000078101115547
  • ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: Οντόπουλος Απόστολος & Σια ΕΕ

Στα στοιχεία καταθέτη επιβάλλεται να αναγράφεται το όνομα του αγοραστή ή ο αριθμός παραγγελίας. Το αποδεικτικό κατάθεσης αποστέλλεται στην συνέχεια στο e-mail: [email protected]

Αντικαταβολή

Η εξόφληση πραγματοποιείται με μετρητά στον υπάλληλο της εταιρείας courier. Εξαιρούνται τα ογκώδη η πολύ βαριά προιόντα όπως κλίβανοι νυχιών τα οποία δεν αποστέλλονται με αντικαταβολή.

Σημαντικό

Για παραγγελίες πολύ μεγάλου βάρους ή όγκου η πληρωμή τους πραγματοποιείται μονό μέσω πιστωτικής κάρτας ή τραπεζικής κατάθεσης και η αποστολή τους εκτελείται με πρακτορείο μεταφορών πανελλαδικά.

Επιστροφές & Αλλαγές

Πως μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Ο αγοραστής έχει το δικαίωμα να επιστρέψει αναιτιολόγητα και για οποιοδήποτε λόγο το προϊόν που αγόρασε και του παραδόθηκε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής με έγγραφη κοινοποίηση του αιτήματός του προς την εταιρεία στο [email protected]. Οι επιστροφές/αλλαγές γίνονται με την επιφύλαξη των όρων του άρθρου Ν. 2251/1994, όπως αναλυτικότερα παρατίθενται οι σχετικοί όροι παρακάτω.

Ποιοι είναι οι όροι επιστροφής/αλλαγής ενός προϊόντος;

Η επιστροφή/αλλαγή προϊόντων γίνεται με την επιφύλαξη των όρων του άρθρου Ν. 2251/1994, όπως αναλυτικότερα παρατίθενται παρακάτω:

  1. Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
  2. Η συσκευασία του προϊόντος πρέπει να βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση.
  3. Το επιστραφέν προϊόν δεν επιτρέπεται να έχει χρησιμοποιηθεί και να έχει υποστεί υλικές φθορές.
  4. Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη, εκτός από την περίπτωση που διαπιστώνονται πραγματικά ελαττώματα.
  5. Στην περίπτωση, κατά την οποία το προς επιστροφή προϊόν παραλαμβάνεται από την εταιρεία μας χωρίς προηγούμενη επιβάρυνση των εξόδων αποστολής, τα έξοδα αυτά παρακρατούνται από το προς επιστροφή χρηματικό ποσό.
  6. Ο αγοραστής οφείλει να τοποθετεί εντός της συσκευασίας και όλα τα απαραίτητα από το νόμο παραστατικά, προκειμένου να καταστεί δυνατή η ακύρωση της συγκεκριμένης πώλησης.

Στην περίπτωση, κατά την οποία οι ως άνω όροι δεν πληρούνται, το προϊόν δε θα παραλαμβάνεται από την Εταιρεία και θα επιστρέφεται στον αποστολέα του, με χρέωση του ιδίου.

Τι συμβαίνει κατόπιν της επιστροφής ενός προϊόντος;

Με την επιστροφή του προϊόντος και την παραλαβή του από το αρμόδιο τμήμα εξυπηρέτησης, η εταιρεία μας αναλαμβάνει να αντικαταστήσει το προϊόν με άλλο ομοειδές και καινούριο, σε περίπτωση που το αρχικό έχει αποδειχθεί ελαττωματικό (αντικατάσταση). Σε κάθε άλλη περίπτωση πιστώνει στο προσωπικό λογαριασμό του αγοραστή στην ιστοσελίδα το αρχικώς καταβληθέν ποσό. Εν συνεχεία παρέχεται η δυνατότητα να χρησιμοποιηθεί το πιστωθέν τίμημα για την αγορά κάποιου άλλου προϊόντος, αρεσκείας και επιλογής του.

Εάν το νέο προϊόν έχει υψηλότερη τιμή από το επιστρεφόμενο, τότε ο αγοραστής οφείλει να προχωρήσει σε νέα διαδικασία πληρωμής για την εξόφληση της διαφοράς. Εάν ωστόσο το νέο προϊόν έχει χαμηλότερη αξία από το επιστρεφόμενο, τότε η εταιρεία μας πιστώνει στον αγοραστή τη διαφορά σύμφωνα με τα ως άνω αναγραφόμενα.

Στην περίπτωση, κατά την οποία για οποιοδήποτε λόγο η αντικατάσταση του προϊόντος (με άλλο ίδιο ή διαφορετικό) δεν αποτελεί επιλογή του αγοραστή, δύναται να επιστραφεί το χρηματικό ποσό που δαπανήθηκε για την ακυρωθείσα αγορά. Ο τρόπος επιστροφής του καθορίζεται σε συνεννόηση με το αρμόδιο τμήμα και περιλαμβάνει όλες τις δυνατότητες (κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, PayPal, πιστωτική κάρτα ή μετρητά).

Σε ποιες περιπτώσεις δεν είναι εφικτή η επιστροφή/αλλαγή ενός προϊόντος;

Από τη δυνατότητα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης / επιστροφής δύνανται να εξαιρεθούν, όσα προϊόντα διατίθενται από την εταιρεία σε ειδικές εκπτωτικές τιμές (προσφορές) για περιορισμένο χρονικό διάστημα. Στις περιπτώσεις αυτές, τα προϊόντα ανήκουν στην υποκατηγορία Προσφορές, ενώ η εξαίρεση τους από το δικαίωμα αναιτιολόγητης επιστροφής αναγράφεται με σαφήνεια στους ειδικότερους όρους που πλαισιώνουν τη διάθεση τους.

Επιπλέον, από τη δυνατότητα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης/επιστροφής εξαιρούνται τα προϊόντα που κατασκευάζονται κατόπιν ειδικής παραγγελίας σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή είναι σαφώς εξατομικευμένα.

Δικαίωμα ωστόσο επιστροφής δεν μπορεί να αποκλειστεί και ο αγοραστής δικαιούται να το επιστρέψει στην εταιρεία στην περίπτωση, κατά την οποία διαπιστωθούν νομικά ή πραγματικά ελαττώματα στο παραδοθέν προϊόν.

Παραγγελίες

Προϋποθέσεις παραγγελίας

Για την πραγματοποίηση της παραγγελίας στο ηλεκτρονικό κατάστημα μας κατάστημα απαιτούνται:

  1. η συμπλήρωση της ειδικής φόρμας με τα απαραίτητα στοιχεία για τη σύναψη της σύμβασης πώλησης.
  2. η ανεπιφύλακτη αποδοχή των όρων της σύμβασης πώλησης και των όρων χρήσης, ιδίως τη συλλογή και όπου απαιτείται τη χρήση προσωπικών δεδομένων.

Πως προσθέτω προϊόντα στο καλάθι;

Προκειμένου να προχωρήσετε σε παραγγελία προϊόντων, θα πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:

  1. περιήγηση στο ηλεκτρονικό κατάστημα μέσω των διαθέσιμων τρόπων (αναζήτηση & φιλτράρισμα προϊόντων, περιήγηση στις κατηγορίες)
  2. προβολή του επιθυμητού προϊόντος με κλικ πάνω στην εικόνα του
  3. στη σελίδα του προϊόντος, κλικ στο κουμπί “ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
  4. το εκάστοτε προϊόν έχει προστεθεί στο καλάθι
  5. μπορείτε να επαναλάβετε τη διαδικασία επαναλαμβάνοντας τα βήματα 1-4 για όσα προϊόντα επιθυμείτε.
  6. σε περίπτωση προσθήκης στο καλάθι ενός προϊόντος που έχει ήδη προστεθεί κατά τα βήματα 1-4, η ποσότητα του προϊόντος αυξάνεται ανάλογα.

Ποια είναι η διαδικασία παραγγελίας;

Επιλογή προϊόντων και προσθήκη στο καλάθι

Ακολουθείται η διαδικασία που περιγράφεται σε προηγούμενο ερώτημα.

Οριστικοποίηση παραγγελίας

  • Εφόσον έχετε προσθέσει στο καλάθι τα προϊόντα που επιθυμείτε, αρκεί να κατευθυνθείτε στο εικονίδιο του καλαθιού στο πάνω μέρος της σελίδας και έπειτα να πατήσετε στο κουμπί ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ στο αναδυόμενο πλαίσιο που εμφανίζεται.
  • Θα εμφανιστεί η σελίδα του ΤΑΜΕΙΟΥ όπου καλείστε να συμπληρώσετε τα απαραίτητα στοιχεία αλλά και να επιλέξετε τρόπο πληρωμής. Επιπλέον θα πρέπει να διαβάσετε τους όρους χρήσης και τις πολιτικές της ιστοσελίδας και να αποδεχτείτε τα αντίστοιχα στοιχεία ελέγχου.
  • Πατάτε στο κουμπί ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ.
  • Στην περίπτωση που έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή (και ο τρόπος πληρωμής ενδείκνυται με βάση τους όρους “Αποστολής & Πληρωμής“), θα οδηγηθειτε απευθείας στη σελίδα επιβεβαίωσης της παραγγελίας (περισσότερα στην παρακάτω ενότητα “Ολοκλήρωση παραγγελίας“).
  • Στην περίπτωση που έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής την τραπεζική μεταφορά, θα οδηγηθείτε απευθείας στη σελίδα επιβεβαίωσης της παραγγελίας. Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να προχωρήσετε σε μεταφορά των χρημάτων σε κάποιο από τους προσφερόμενους τραπεζικούς λογαριασμούς συμπληρώνοντας ως αιτιολογία το όνομα και επώνυμο που έχετε χρησιμοποιήσει στην παραγγελία ή τον κωδικό της παραγγελίας που θα παραλάβετε. Έπειτα το αποδεικτικό κατάθεσης αποστέλλεται στο e-mail [email protected] ώστε να προχωρήσει η διαδικασία αποστολής της παραγγελίας σας.
  • Στην περίπτωση που έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής την Χρεωστική / πιστωτική κάρτα, θα οδηγηθείτε στο σύστημα της τράπεζας μας όπου θα χρειαστεί να συμπληρώσετε τα στοιχεία της κάρτας σας για να γίνει η χρέωση. Κατά την ολοκλήρωση της διαδικασίας πληρωμής, θα οδηγηθείτε στη σελίδα επιβεβαίωσης της παραγγελίας.

Ολοκλήρωση παραγγελίας

Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σύμφωνα με τα προηγούμενα βήματα, θα εμφανιστεί η σελίδα επιβεβαίωσης της παραγγελίας όπου θα εμφανίζει συνοπτικά τα στοιχεία της παραγγελίας σας αλλά και ένα μοναδικό κωδικό παραγγελίας που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να δείτε την κατάσταση της παραγγελίας σας, να ζητήσετε ενημέρωση για αυτή ή ως αιτιολογία κατάθεσης σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζική μεταφορά. Επιπρόσθετα θα λάβετε ένα email στη διεύθυνση email που δηλώσατε στην παραγγελία σας που θα έχει συνοπτικά στοιχεία της παραγγελίας αλλά τον κωδικό παραγγελίας.

Πως μπορώ να δω σε τι στάδιο επεξεργασίας βρίσκεται η παραγγελία μου;

Μπορείτε να δείτε το στάδιο επεξεργασίας στο οποίο βρίσκεται η παραγγελία σας, μέσα από τη σελίδα “Κατάσταση παραγγελίας” στην οποία μπορείτε να κατευθυνθείτε κάνοντας χρήση της αντίστοιχης επιλογής στον πάτο της ιστοσελίδας μας. Θα χρειαστεί να εισάγετε τον μοναδικό κωδικό παραγγελίας που παραλάβατε με την ολοκλήρωση της παραγγελίας στην σελίδα επιβεβαίωσης της παραγγελίας και στο email σας, καθώς και το email το οποίο συμπληρώσατε για την παραγγελία σας.